jossanko.blogg.se

Rullar på

Publicerad 2015-01-28 17:52:22 i Allmänt

Allt går väldigt fort nu. Dagarna känns som timmar.
Jag har varit väldigt upptagen på sistone (alltid mysko att stava till detta ord) så hinner knappt inse att jag lever. Jag önskar ibland att det fanns mer tid, mer tid att använda. Men det är väl det som är meningen, använd den lilla tid du har här i livet på bästa sätt.
Jag tror att jag använder min tid bra, jag lägger den på saker som jag bryr mig om.

Men, vad är nytt? Jag vet faktiskt inte. Jag är nog den samme, fast ändå helt ny. Jag känner mig mer inspirerad till livet. Det är alltid bra. Är mer kreativ och ordentlig än någonsin. Meeeeen samtidigt är jag helt trött. Vill bara ligga ner och kolla på film hela dagen. Men även det är viktigt, att uppskatta det enkla är bra.

Jag hoppas att ni inser att ni lever, för det är viktigt att se sig själv. Se sin livsglöd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela