jossanko.blogg.se

Typ dör

Publicerad 2014-10-08 21:22:33 i Allmänt

Har sån huvudvärk att huvudet typ sprängs...har oftast inte ont i huvudet men detta är fett störigt. Speciellt när jag hade tänkt att öva fett mycket och träna lite också, blir så jävla lat av bussen och pallar ej när jag kommer hem. Men har lite tid resten av veckan så det var lite avgörande att få öva idag... :(
Men har tvingat mamma att klippa mig hehe. Så nu är det kort igen, jag tycker det är skönast och det slits direkt.

Hade fett kul igår. Pastatisdag. Älskar det.
Efter min trumpetlektion gick jag med tvillingarna L och A och två andra hem till dem eftersom det bara var två timmar tills det började så det var inte lönt att åka hem. Men de har precis flyttat in i den finaste lägenheten ever och vi hade jättemysigt på förhänget. Fixade lite.
Sen kom alla och tror vi var 20-30 stycken, mest från skolan men lite annat folk också. Men det var jättetrevligt!

Orkar ej koppla in Ivar Yvonne Jr. har inte gjort det innan heller därav de fattiga bilderna. Och mejlen är helt paj så vafan. Skiter i det. Sry, finns i chatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela