jossanko.blogg.se

Allting blev gött!

Publicerad 2014-10-11 00:21:28 i Allmänt

Sitter nu på tåget i Ängelholm och väntar på att det ska börja rulla.
Det var verkligen kul på Alternativ Kväll i Metallkyrkan! Träffade massa gamla kompisar och hade supertrevligt! Sög lite bara att jag inte kunde stanna hela tiden. Var tvungen att ta detta tåget, går inte så många tåg nu på kvällen till Kävlinge och jag behöver verkligen sova inför imorgon. Har inte packat liksom. 

Dagen har varit underbar! Började med att kolla på film och laga pannkakor. Dock har jag aldrig lagat pannkakor när inte min bror är hemma, vi äter dem alltid tillsammans så det var lite sorgligt att sitta där själv. 
Sen åkte jag till skolan och hade det kul, så kul att jag skrattade väldigt mycket så vår lärare släppte oss en halvtimme tidigare för att alla tappade fokus pga mig... Hehe
Sen åt jag god maten sen skulle vi ha matteprov. Går inte in mer på det men blev väldigt illa behandlad och stämningen dog totalt av en viss vuxen...orkar ej så kasst att man kan vara så sur av ingen anledning 

Men ja, hade det jättekul precis och sjöng och fick en helt mysig förbön. Uppskattar denna kväll mycket. Önskar att de var oftare 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela