jossanko.blogg.se

Vackra tid

Publicerad 2014-11-21 19:27:00 i Allmänt

Mina julförberedelser börjar officiellt nu. Jag har börjat att planera en julkalender som kommer upp på youtube vid första advent. Jag öv

ar massa jullåtar och skriver på min numera välkända önskelista. (Jag går ofta all in och dekorera den mycket så mamma brukar visa den och ha uppe dem året om)  Jag har en julkonsert med Charlotte Perelli (ändå coolt att kunna säga att man har körat till henne) på tisdag och överallt börjar juldekorationerna sättas upp! Imorse när jag skulle gå in i skolan så var hela A-byggnadens fönster (vilket är många) prydda av adventsljusstakar! Min lycka är oändlig! 

JAG ÄLSKAR JUUUUUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela