jossanko.blogg.se

Stilla

Publicerad 2014-11-06 16:27:45 i Allmänt

Senaste tiden (tiden utan blogguppdatering) har innehållit halloween (och jag älskar ju högtider) följt av sjukdom och blåsor i munnen.
Dieten när man har blåsor googlade jag fram och ett av alternativen var GLASS! Kändes bra att ha en anledning till att äta glass till frukost, lunch och middag. Vilket jag gjorde i två dagar för att sedan ligga i koma i 20 timmar. Efter det var min feber borta och jag blev otroligt pigg. Blåsorna är fortfarande kvar så jag kan inte spela men annars rullar det på.

Jag sitter just på biblioteket i Kävlinge. Jag kom hit med tanken att jag skulle skriva lite uppsatser som mina lärare torterar mig med*. Men det går ju sådär, tror inte ens att jag ska försöka att skriva någonting mer, rubriken räcker tycker jag.

*Jag har en lång historia av icke inlämnade uppsatser för att jag helt enkelt inte tycker om att skriva dem. Lite dumt men så fungerar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela