jossanko.blogg.se

Prokastinering

Publicerad 2014-12-03 18:34:55 i Allmänt

Nu har jag spelat in flera avsnitt till min julkalender. Det är kul att det har blivit en grej, dock så orkar ju folk inte kolla varje dag...och det är bara dag 3... Känns bra! 
 
Idag blev det värsta samling vid cykelstället. Det var väl mest jag, Svea, Emma, Alicia och Erik men ja, ändå! Det är så kul att träffa hela gänget! Jag och Emma träffas ju nästan varje dag till/i skolan och jag och Svea har träffats i alla fall 3 gånger själva. Jag och Alicia åker samma tåg på onsdagar men vi träffas aldrig tillsammans, det är en stor skillnad! 
 
Nu ska jag äta och sen ska jag öva med MIK inför på söndag då vi ska spela lide grann. 
 
Jag ignorerar rubriken, för jag vill inte yänka på alla läxor .... WÄÄÄÄ (gråter av stress)
 
 
Bild från lärarmiddagen. Faktiskt fotad av Erik haha. #söda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela