jossanko.blogg.se

en hel veckas inlägg i ett

Publicerad 2014-10-18 22:55:30 i Allmänt

Nämen hallå! Jag har helt enkelt inte pallat skriva, kommer och går. Som det alltid gör.

Förra helgen var ganska hektisk. Hajken var jättekul. 5 tjejer. 2 ledare. Massa knark och annat roligt. Det var länge sen vi faktiskt gjorde något ''scoutigt''. Alltså något steriotypiskt för scouting. Ju äldre vi blir ju mer får vi bestämma själva vad vi vill göra så det blir lätt att vi bara slappar och snackar skit.

Skolan denna veckan har varit kul. Allt har rullat på och vi har gjort mycket roliga saker. Nästa vecka är 2orna och 3orna som går musik på turné (jag får även vara med på 1 spelning #cooletta) så vi har lite annorlunda schema. Ska bli överfett!

Idag har jag nog spenderat 80 % av dagen i sängen 10% i soffan och resterande 10% i köket. Så det ska vara. Skulle egentligen till Karlskrona för att öva med Marinens ungdomsmusikkår (är det ett eller två ord? vetifan, ingen bryr sig ändå) meeeeen jag ska inte vara med längre (som om man ens är med efter en gång..) såååå nu missar jag Mexico, Frankrike och London (observera att de ska åka till dessa nästa termin, allihop!). Men men, det passade inte mig såattehhh.

Nu ska jag ligga ännu mer i sängen. (det lät som om jag inte gör det nu men luras inte gott folk, jag ligger i sängen)

Hajdåe (typ skånska eller nåt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela