jossanko.blogg.se

Mah weeeeek

Publicerad 2014-11-19 20:53:15 i Allmänt

Hallå igen. Jag är kass på att uppdatera, verkligen.

Okej...en vecka sen sist...vad har jag gjort?

Onsdag: SVEA FYLLDE 16!! Jag och Alicia handlade mat (eller kakor, godis, frukt och bacon) och fixade lite och sånt och sen kom Emma och Svea och ja. Pastasallad 4-life

 Pastasallad jao

Torsdag: Ledig (=sov hela dagen)

Fredag: Hanutten hade relesefest! Sjukt fett och man blir alltid på lika bra humör!
Checka dem på spotify! #stoltsyster

Massa snygga bilder finns här: https://www.flickr.com/photos/lezack/sets/72157649337821181/

 Hanutten jao

Lördag: Systerkören hade spelning i Oxie... Ehm... Ja... Vi hade kul.... Inte publiken dock...

Söndag: Gjorde inget annat på hela dagen än scoutmöte. Vi målade om elementet och åt chokladbollar!

 Jag och Eline jao

Måndag: Som alla andra måndagar

Tisdag: Spelade samba med Musikföreningen i Kävlinge. Det var kul men ganska svårt.

 Jag och Rosa jao

Onsdag: Ja... träffade en kompis idag. Det var kul! (för mitt eget minne så var personen NM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela